RegioBank meest klantgerichte bank van Nederland

HINDELOOPEN

Op de CCDNA Awards op 14 april is de RegioBank benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland. ‘Juryprijzen zijn mooi, maar het is nog veel mooier om verkozen te worden door de mensen waar we het écht voor doen: onze klanten. Beste klanten, hartelijk dank voor dit mooie compliment,’aldus Jaap Kruis van de RegioBank in Hindeloopen.

Hans van den Bor, directeur RegioBank, direct na de prijsuitreiking: ‘Wat een ongelofelijk mooie waardering van onze klanten. Vooral voor onze Adviseurs. Zij zijn degenen die dag in dag uit het contact met de klanten hebben. Zij zijn degenen waar de klant altijd kan binnenlopen, bij iemand die hij kent. En hoe mooi is het dat klanten dat ook zo waarderen.’

‘Het is een prijs om trots op te zijn. Wij zijn de nuchtere bank in de buurt. Een bank zonder poespas en gedoe die dicht bij de mensen staat. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor mij weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt.’, aldus Jaap Kruis. Tijdens de Customer Centric DNA Awards werd ook een award uitgereikt aan het bedrijf dat het beste met zijn klanten samenwerkt (co-creatie). Ook die prijs ging naar RegioBank. De organisatie van de awardshow stelt dat RegioBank de terechte winnaar van de thema award is omdat de bank hun klanten niet als klanten ziet, maar echt als partner waarmee zij samenwerkt.

De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. En beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.


Auteur

Redacteur